Bangkok

Igår klockan 06.00 rullade bussen in på bussterminalen i Bangkok. Trötta var vi men vi hade trots allt lyckas sova rätt så bra, förmodligen så bra man kan sova på en buss med dessa guppiga och krokiga vägar. När vi väl kom fram hoppade vi in i en taxi direkt och åkte till hotellet, vi hade lyxen att redan kunna checka in vid 7 och behövde inte vänta.

Vi tog det lugnt i nån timme, käkade frukost och låg och vilade upp oss lite extra. Sen tog vi oss ner till poolen och låg och solade på förmiddagen, måste njuta av det sista soltimmarna.

Vi tog oss upp till rummet och duschade och gjorde oss i ordning. Sen tog vi oss till Mega Bangna som är ett av alla köpcentrum här, och strosade runt och åt både lunch och middag där. Sen gick vi faktiskt på bio och ett bio biljett kostar 60kr här! Efter filmen åkte vi tillbaka till hotellet och somnade så fort. Vi var helt slut.

Idag är det sista heldagen här i Thailand och resan. Det känns verkligen en helt sjukt! Men nu ska vi njuta och göra det bästa av dagen!